donderdag 26 november 2015

En speculaas

En speculaas - YouTube https://www.youtube.com/watch?v=nJ-A5PXJToM



En speculaas


Mijn schoentje staat al voor de haard
met een worteltje d'rbij
Hij komt bij mij

De dagen gingen vreselijk traag
maar ik heb lang genoeg gewacht
Hij komt vannacht

REFREIN :
En ik droom al nachten lang
van mandarijn, van snoep en chocola
en speculaas
van Sinterklaas

Ik heb een lijstje opgesteld
op een velletje papier
Hij komt naar hier

Ik ben een echte trouwe fan
Toen hij mij vorig jaar bezocht
was ik verkocht

REFREIN

En ik droom al nachten lang
van mandarijn, van snoep en chocola
en speculaas
Maar rij m'n huisje niet voorbij
Ik heb een tekening gemaakt
Die leg ik netjes bij het raam
Dus ik hoop maar
dat u veilig
tot hier geraakt

REFREIN 2x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten